Overslaan en naar hoofdcontent gaan
Startpagina van NextEnergy Helpcenter
  • Contactformulier
  • Aanmelden
  • Aanmelden
  • Een aanvraag indienen
  1. NextEnergy
  2. Veelgestelde vragen
  3. Facturen en betalen

Facturen en betalen

  • Waarom is je termijnbedrag verhoogd en wat hebben we meegerekend?
  • Hoe is dit tijdelijke termijnbedrag berekend?
  • Ik heb een mail ontvangen over de verhoging van mijn termijnbedrag. Kan ik dit terug aanpassen?
  • Hoe houden jullie rekening met mijn situatie als ik geen gas gebruik of zonnepanelen heb?
  • Waarom is mijn termijnbedrag aangepast?
  • Waarom wordt mijn termijnbedrag verhoogd als mijn verbruik niet is gestegen?
  • Hoe pas ik mijn voorschotbedrag aan?
  • Hoe kan ik een overzicht van mijn energieverbruik opvragen?
  • Hoe kan ik mijn betalingsgeschiedenis bekijken in mijn account?
  • Waar kan ik de voorwaarden van mijn energiecontract inzien?
  • Hoe kan ik mijn betaalwijze aanpassen voor mijn energiecontract?
  • Hoe kan ik mijn voorschotbedrag verlagen als mijn energiekosten zijn gedaald?
  • Hoe kan ik de naam van mijn energiecontract wijzigen na een scheiding?
  • Hoe kan ik de tenaamstelling van mijn energiecontract aanpassen?
  • Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?
  • Wat kan ik doen als ik mijn energiefactuur niet heb ontvangen in mijn mailbox?
  • Hoe kan ik mijn jaarnota of eindnota opnieuw laten versturen?
  • Hoe kan ik mijn accounts samenvoegen als ik meerdere klantnummers heb?
  • Hoe vraag ik een betalingsregeling aan voor mijn energiefacturen?
  • Waar vind ik mijn factuurnummer?
  • Wat kan de oorzaak zijn van de vertraging van mijn terugbetaling?
  • Hoe kan ik een terugbetaling aanvragen voor een te veel betaald bedrag op mijn energierekening?
  • Hoe kan ik mijn meterstanden opnieuw invoeren als er een fout is gemaakt?
  • Waarom is mijn maandelijkse voorschotbedrag verhoogd of aangepast zonder dat ik hierom heb gevraagd?
  • Hoe kan ik mijn voorschotbedrag verlagen voor de zomermaanden?
  • Wat moet ik doen als ik berichten ontvang die niet voor mij bedoeld zijn?
  • Hoe werkt de loyaliteitsbonus van NextEnergy?
  • Hoe kan ik gebruikmaken van de loyaliteitsbonus?
  • Hoe stel ik mijn automatische incasso opnieuw in voor mijn energiecontract?
  • Hoe vraag ik een nieuwe voorschotnota aan?
  • Volgende ›
  • Laatste »
NextEnergy
English (NL) English (US)