Het kan gebeuren dat er een fout is gemaakt bij het invoeren van jouw meterstanden. Om dit te corrigeren, hebben we een bevestiging van de juiste meterstanden nodig. Dit helpt ons om jouw energierekening correct te maken en eventuele misverstanden te voorkomen.
Hoe kun je de juiste meterstanden doorgeven?
Je kunt ons op een van de volgende manieren voorzien van de juiste informatie:
-
Een duidelijke foto van de meter
Maak een goed leesbare foto van je meter waarop de correcte standen en het meternummer duidelijk zichtbaar zijn. Dit zorgt ervoor dat we de juiste informatie hebben om de fout te herstellen. -
Een overdrachtsdocument
Als je recent bent verhuisd of overgestapt van een andere leverancier, kun je een overdrachtsdocument sturen waarin de juiste meterstanden staan vermeld. -
Een huur- of koopcontract
Als jouw meterstanden bij een verhuizing verkeerd zijn genoteerd, kun je een kopie van het contract meesturen waarin de meterstanden zijn opgenomen.
Waar stuur je de informatie heen?
Je kunt deze gegevens eenvoudig via onze chatfunctie doorgeven. Vermeld daarbij duidelijk dat het om een correctie van je meterstanden gaat, zodat we de informatie snel en nauwkeurig kunnen verwerken.
Door deze stappen te volgen, zorgen we samen dat jouw meterstanden kloppen en je alleen betaalt voor het daadwerkelijke verbruik.
Opmerkingen
0 opmerkingen
Artikel is gesloten voor opmerkingen.