Overslaan en naar hoofdcontent gaan
Startpagina van NextEnergy Helpcenter
  • Contactformulier
  • Aanmelden
  • Aanmelden
  • Een aanvraag indienen
  1. NextEnergy
  2. Veelgestelde vragen
  3. Aanmelden en overstappen

Aanmelden en overstappen

  • Biedt NextEnergy ook spoedaansluitingen aan?
  • Hoe registreer ik mij opnieuw voor een account bij NextEnergy?
  • Hoe kan ik de levering van gas stopzetten?
  • Hoe kan ik een nieuw adres toevoegen aan mijn bestaande energiecontract?
  • Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
  • Hoe kan ik mijn oude adres in de app wijzigen naar mijn nieuwe adres?
  • Wat kan ik doen als ik geen bevestiging heb ontvangen na mijn aanmelding?
  • Wat moet ik doen als de netbeheerder aangeeft dat ik geen contract heb?
  • Hoe geef ik de meterstanden door na mijn verhuizing?
  • Hoe kan ik mijn energiekosten berekenen via de website?
  • Hoe kan ik een energiecontract beëindigen na het overlijden van de contracthouder?
  • Hoe kan ik mijn energiecontract beëindigen zonder een opzegboete te betalen?
  • Wat moet ik doen als ik een energiecontract wil overnemen?
  • Hoe werkt een spoedaanmelding bij NextEnergy?
  • Wat zijn de tarieven van een modelcontract?
  • Regelt Nextenergy de overstap?
  • Waarom wordt mij een waarborgsom gevraagd? 
  • Ik heb een vast contract, maar wil wel overstappen. Kan dat?
  • Is het hebben van een slimme meter een harde voorwaarde?
NextEnergy
English (NL) English (US)