Het kan voorkomen dat je energieverbruik niet zichtbaar is in de app. Dit kan verschillende oorzaken hebben. Hieronder leggen we de meest voorkomende situaties uit.
Mogelijke oorzaken
-
Nog geen meterdata ontvangen
We ontvangen je meterdata normaal gesproken een dag na je verbruik. Soms kan dit door vertraging bij de netbeheerder langer duren. Zodra de data beschikbaar is, wordt deze direct in de app weergegeven. -
Storing bij de netbeheerder
Als er een storing is, kan je slimme meter tijdelijk geen data doorsturen. Zodra de storing is opgelost, zal je energieverbruik weer zichtbaar zijn. -
Geen slimme meter
Om je verbruik te kunnen tonen, is een slimme meter noodzakelijk. Mogelijke redenen waarom je data ontbreekt:- Je hebt een conventionele meter die geen gegevens doorstuurt.
- Je slimme meter is administratief uitgeschakeld.
- Je slimme meter is technisch niet geschikt om data te verzenden.
- Je hebt tijdelijk of permanent geen meter.
Opmerkingen
0 opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.